8. oktoober 2011

Nakkus

"Nakkus" on film mis räägib viirusest ja selle viiruse levikust. Hong Kongi ärireisilt koju saabuv Beth (Gwyneth Paltrow) on tõbine – ilmselt tuleneb see lennuväsimusest, kuid ainult kaks päeva hiljem sureb ta haiglavoodil. Bethi abikaasa Mitch (Matt Damon) ei saa arstidelt vastust, mis selle ootamatu surma põhjustas. Õige pea ilmub veebi video, samade sümptomitega, surevast ärimehest Tokyo ühistranspordis. Meediasse jõuab üha enam uusi juhtumeid kõikjalt üle maailma. "Nakkus" üritab näidata kuidas see laastav viirus mõjutab erinevaid inimesi – tavaline pereisa Mitch, CDC juhataja dr. Ellis (Laurence Fishburne), omakasuahne blogija Alan (Jude Law), noor arst dr. Erin (Kate Winslet) ja teised.

Contagion (2011)
Kui lähed seda filmi vaatama oodates kiire loomuga ja actionist pakatavat thrillerit, valmistad end ette pettumuseks. "Nakkus" lihtsalt ei ole seda, pigem on tegemist millegagi, mis asub CSI ja dokumentaalfilmi vahepeal. Eelpool mainitu ei tähenda, et tegemist oleks igava filmiga, põnevust ja ootamatusi pakub film üksjagu. Minu jaoks kõige parem osa filmist oli see, et tegevus oli piisavalt argipäeva lähedane, et panna mind mõtlema, kas käesurumine on ikka hea mõte ja pidev näo katsumine harjumus millest kiiremas korras vabanema peaks. Veelgi enam, kas inimkonna koondumine suurlinnadesse on protsess, millest ma osa võtta tahan.

Kokkuvõtteks, mulle see film meeldis. Kinosaalis ei olnud mul hetkekski tunnet, et mul on igav, vastupidi oli seal mitmeidki põnevaid kohti ja kindlasti ei teadnud ma juba poole filmi pealt kuidas kõik erinevad liinid lõppevad. Lisaks pani see film mind mõtlema millelegi, mis mulle tavaliselt pähe ei tule.

Minu poolt hindeks 8/10.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar