7. jaanuar 2012

Lohetätoveeringuga tüdruk

Mikael Blomkvist (Daniel Craig) on äsja suure kohtuasja kaotanud ja häbisse jäänud ajakirjanik, kellele pakub tööd Henrik Vanger (Christopher Plummer). Mikaeli ülesandeks on uurida, mis juhtus rikka mehe sugulasega 40 aastat tagasi. Kui uurimine enam ei edene, palub Mikael endale abilist. Talle saadetakse appi augustatud ja tätoveeritud arvutihäkker Lisbeth Salander (Rooney Mara). Koos töötades avastavad nad rohkem kui nad oleksid osanud oodata. 

"Lohetätoveeringuga tüdruk" põhineb Rootsi autori Stieg Larssoni kirjutatud Millenniumi-triloogia esimesel romaanil.
The Girl with the Dragon Tattoo (2011)
Ma pean ütlema, et ma ei ole lugenud seda raamatut ega näinud rootslaste tehtud versiooni filmist. Seega hakkasin filmi vaatama täiesti teadmata, mis juhtub. Võib-olla tegi see loo minu jaoks veelgi põnevamaks, mul polnud ju aimugi, mis saama hakkab.  Aga nüüd, mil film nähtud, lähen raamatuid ostma.. 

Kuigi film on pikk (üle kahe ja poole tunni), ei tekkinud mul hetkekski tunnet, et midagi on ülearu. Kõik, alates algusmuusikast lõputiitriteni välja, oli põnev ja vajalik, et seda lugu jutustada. Mulle meeldis kõik. Ja eriti  veel meeldis mulle Rooney Mara, kes tegi oma rollis super tööd. 

Ma tahaks veel kirjutada, aga minge parem vaatama! 10/10. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar